Tехническая информация

 Techninė informacija

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
— Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
— Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
— Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
— Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
— Tvirta konstrukcija;
— Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-80

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
— Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
— Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
— Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
— Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
— Tvirta konstrukcija;
— Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-TEST

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
— Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
— Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
— Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
— Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
— Tvirta konstrukcija;
— Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-TEST2

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
— Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
— Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
— Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
— Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
— Tvirta konstrukcija;
— Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.