Technical information

 Techninė informacija

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
– Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
– Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
– Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
– Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
– Tvirta konstrukcija;
– Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-80

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
– Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
– Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
– Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
– Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
– Tvirta konstrukcija;
– Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-TEST

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
– Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
– Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
– Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
– Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
– Tvirta konstrukcija;
– Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.

 ŠK-TEST2

Kapoklė komplektuojama su benzininiu 12 a.g. be starterio arba su 10 a.g. dyzeliniu su starteriu varikliais;
– Dviejų pakopų krumpiaratinis išlėtinimas, ko pasekoje nebereikia naudoti reduktoriaus;1
– Diržinio perdavimo dėka mažiau apkraunamas vidaus degimo variklis;
– Avarinis variklio užgesinimo įtaisas;
– Visi krumpliaračiai tepami transmisiniu tepalu;
– Tvirta konstrukcija;
– Reguliuojamas diržų įtempimo ratukas.